• de plaats waar je
    wereldbanen vindt

ipc) ontwikkelde voor Den Haag een cross-mediale campagne voor de arbeidsmarkt, bestaande uit een introductiecampagne en een wervingscampagne. Het thema is ‘wereldbaan in Den Haag’. Wereldbaan wordt telkens op een andere manier ingevuld, afhankelijk van de doelgroep waar we tegen praten. Centraal in de campagne staat een pijl. Met de pijl zeggen we als het ware: zoek je een baan? Hier moet je zijn! In Den Haag. bekijk werk

De schaarste op de arbeidsmarkt zal de komende jaren toenemen omdat er structureel meer mensen afzwaaien dan bijkomen. Gevolg: het wordt moeilijker om mensen aan u te binden. Een goed werkgeversimago kan daarbij helpen. Net als een crisis. lees verder

Woonstichting De Key brengt haar arbeidsmarktcommunicatie onder bij ipc). ipc) zal een campagne ontwikkelen die voortborduurt op de bestaande huisstijl die door designbureau Cascade is ontworpen. lees verder

  • trends voor de arbeidsmarkt

De wereld verandert, de arbeidsmarkt ook. Hoe ziet die er in 2038 uit? Over één ding zijn futurologen het eens: het werk zal flexibeler worden en werknemers zelfstandiger. Wanneer je werkt en waar je werkt maakt niet uit, als je maar werkt. Zes trends voor de arbeidsmarkt. lees verder

  • ipc) verzorgt nieuwe arbeidsmarktcampagne gemeente Haarlemmermeer

De gemeente Haarlemmermeer heeft voor de strategie, het concept en de uitwerking van zijn nieuwe arbeidsmarktcampagne gekozen voor ipc). De campagne gaat naar verwachting begin 2010 van start.